İADE VE DEĞİŞİM ŞARTLARI HAKKINDA BİLGİLENDİRME
www.younglife.com.tr den aldığınız ürünleri, teslimat tarihinden itibaren en geç 10 gün içerisinde anlaşmalı olduğumuz YURTİÇİ KARGO ile 100 TL ücreti ödemeniz kaydıyla iade edebilirsiniz. (KARGO İADE KODU İÇİN 03124281896 NOLU WHATSAPP MÜŞTERİ HİZMETLERİ NUMARASINDAN İADE TALEBİ İLE BİRLİKTE İADE KODUNU ALABİLİRSİNİZ) Diğer kargo firmalarıyla gönderilen ürünlerin kargo ücreti göndericiye aittir. Belirtilen sürenin aşılması durumunda, iade işlemleri gerçekleşmemektedir.
İade süresi dolan faturasız, etiketsiz, yıkanmış kullanılmış tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmiş ya da hasar görmüş ürünlerin iade ve değişimi kabul edilmeyecektir.
değişim ve iade kararı younglife.com.tr tarafından incelendikten sonra aşağıda ki şartları karşılaması durumunda kabul edilecektir.
Satın almış olduğunuz ürün/ürünler de değişim/iade işlemini yapabilmeniz için aşağıdaki adımları uygulamanız gerekmektedir.
03124281896 nolu telefondan isim,soyisim ve sipariş numaranızı belirterek,
Ürün, teslim alındığı zaman ki hali ile orijinal ambalajında ve de orijinal faturası ile birlikte gönderime hazır olmalıdır.(Ürün paketlerinin üzerinde, koli bandı veya herhangi bir yazı yazarak deforme olmamalıdır. Bu şekilde gönderilecek kargolar kabul edilmeyecektir.
Değişim işlemlerinde kargo ücreti müşteri tarafından gönderilirken ücretsiz,teslim alırken kargo ücreti müşteriye aittir 100 TL
Yukarıda belirtilen işlemleri tamamladıktan sonra ürününüzün değişimini yapmak üzere anlaşmalı kargo firması ile karşı ödemeli olarak gönderilmesi gerekmektedir.
Not: Ürünün Ambalajı Ürüne Ait Olup Orijinalliği Bir Bütündür.Ambalaj Orjinalliği Bozulması (Direkt Koli Bantı vs. İle Bantlanarak Sade bir Ambalaj Halinde Bırakılarak Paketlenmeden Gönderilmesi) Durumunda Ürün İade/Değişim Maalesef Kabul Edilmeyecektir.
Kargo Şirketleri Ürünü Paketleyerek Göndermemektedir.Ürünü Sizlerin Paketleyerek Göndermesi Gerekmektedir.
İadeniz www.younglife.com.tr nin ilgili birimleri tarafından incelendikten sonra sizlere dönüş yapılarak süreç başlatılacaktır.
İadeniz onaylanması durumunda ürün ücreti, en geç 3 gün içerisinde iade edilir. (Banka kaynaklı gecikmelerden younglife.com sorumlu değildir.)
Taksitli olarak satın almış olduğunuz ürünlere ait ürünlerin bedeli bankanız tarafından yine taksitli şekilde kredi kartınıza iade olarak yansıtılacaktır.
Ulaşılamayan irtibat numaralarından kaynaklı gecikmelerden satıcı firma sorumlu olmamaktadır.
Ayrıntılı bilgi için 03124281896 Müşteri Hizmetlerini arayabilir veya ceyotunali@younglife.com.tr adresine E-mail atarak bilgi talebinde bulunabilirsiniz.
İADE VE DEĞİŞİM SÜRESİ KAÇ GÜNDÜR?
Tüketici Kanunun da yer alan "Sebep Göstermeden Cayma Hakkı" sadece ürünü teslim aldığınız günü takip eden ilk 14 günü içermektedir. Üründe ki herhangi bir kusurdan ve hatadan dolayı iade etmek istediğiniz de ise bu süre 30 güne dek uzamaktadır.
ÜRÜN AMBALAJI HASARLI İSE NE YAPMALIYIM?
Kargo firması tarafından elinize ulaştırılmış olan tüm YOUNGLİFE.COM gönderilerini teslim almadan önce mutlaka kontrol ediniz. Hasarlı ya da Ambalajı Yırtılmış olan gönderileri "Kargo Firması Görevlisine" tutanak tutturarak teslim almayınız. Hasarlı ya da Ambalajı Yırtık olarak teslim aldığınız tüm gönderilerde sorumluluk alıcıya ait olacaktır.
Tutanak tutturulan gönderilerde, tüm işlemler YOUNGLİFE.COM ekibi tarafından yürütülecek ve yeni ürününüz en kısa sürede size ulaştırılacaktır.
ÜRÜN KUSURLU İSE NE YAPMAM GEREKİYOR?
younglife.com kaynaklı , yanlış ürün, yanlış beden ve yanlış renk vb.. şeklinde ki gönderimleri, ürünü hiçbir şekilde kullanmadan ve tekrar satılabilirlik özelliğini kaybettirmeden, ürünün size teslim tarihinden itibaren 30 gün içerisinde kargo ücreti yansıtılmadan değişim/iade yapabilirsiniz.Bu sürenin dışında herhangi bir şekilde ürünlerinizin iade ve değişimi kabul edilmemektedir. Aynı zamanda yine kusurlu olarak gönderilen ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.
ÜRÜNLERİN GARANTİ SÜRESİ NE KADAR?
Younglife.com dan aldığınız tüm ürünlerde garanti süreleri ve şartları üretici / distrübütör firma prosedürlerine göre değişiklik göstermektedir. Müşteri Hizmetlerinden konu ile ilgili detaylı bilgi alabilirisiniz.